Week16-3
Walking-2
1. I want to make the character bouncing when he walks.
Go to frame 7 and set key.
キャラクターが歩く時に上下にバウンスさせてみましょう。
フレーム7に行き, キーをセットします。
2. Go to frame 12 and set key.
同じようにフレーム12 も キーをセットします。
3. Go to frame 17 and set key.
17 もキーをセットします。
4. Go to frame 27 and set key.
27 もキーをセットします。
5. Go to frame 5 and move up the character by selecting the top node of
the joint.
フレーム5 に行き、キャラクターを上に少し移動します。
移動するには、ジョイントの一番上のノードをセレクトします。
キーをセットします。
6. Go to frame 10 and move up the character by selecting the top node
of the joint.
同じ用にフレーム10 も上に移動し、キーをセットします。
7. Do the same thing on the frame 15, 20 and 25.
同じように 15, 20, 25 も 上に少し移動し、キーをセットします。
8. make sure the toes are touching the ground.
After you adjust the shape, make sure to set key by pressing "s" .
足の指が地面についてない時は指のジョイントを回転して地面につけます。
ポーズ’を変えたらもう一度 キーをセットします。
9. Now I am going to tilt the body.
Go to frame 5 and rotate the body by selecting the top node of the
joint.
Then set the key.
今度は体を横に振ってみましょう。
フレーム5 に行きます。
体を少し回転させます。 ジョイントの一番上のノードを回転させます。
キーをセットします。
10. Go to frame 10 and rotate to the other side.
Set the key.
Do the same thing to the frame 15, 20, and 25.
フレーム10 に行き、今度は逆方向に回転させます。
キーをセットします。
同じように フレーム 15, 20, 25 も回転させ キーをセットします。
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